- Hizmet
- Kalite
- Güven ilkeleri dahilinde taraflar arasında bir hizmet sözleşmesi imzalanır. Bu sözleşmede esas olarak:
- Taraflar ve tarafların karşılıklı sorumlulukları
- Hizmet sözleşmesinin konusu, amacı ve sunulacak hizmetler
- Tarafların yükümlülükleri, başlama ve bitiş tarihleri
- Hizmet bedeli, ödeme planı ve ödeme koşulları, müeyyideler
- Taraflar arasındaki ilişkiler ve gizlilik
- Sorumluluk sınırları ve müeyyideler
- Anlaşmazlık halinde uzlaşma makamları
- Tarafların yetkilileri ve imzaları
- Taraflarca sözleşmede yer alması birlikte uygun bulunan diğer hususlar yer alır.
- Hizmet sözleşmesi düzenlenmeden işe başlanılmaz
- Hukuka, genel ahlak ve iş ahlakı kurallarına aykırı olan iş ve konularda görüşme dahi yapılmaz
- Metodolojimiz:
- Durum tespiti ve değerlendirme
- Çalışma planlaması
- Mevcut durumun – yapının – sistemin – politikaların analizi
- İdeal ve uygun yapının – sistemin – politikaların tanımlanması
- Uygulama
- İzleme – değerlendirme – revizyon – öneri
- Çalışma metodolojimiz; sunulan hizmetin niteliğine, her şirketin yapısına ve ihtiyaçlarına göre değişmekle birlikte, her bir aşamada birbirini tamamlayan altı temel perspektif üzerinde kuruludur:
- Finansman Perspektifi: Hissedarlar ve hissedarların tatmini
- Üretim Perspektifi: Teknoloji geliştirme kabiliyeti ve üretim mükemmelliği
- Müşteri Perspektifi: Müşteri ve müşteri tatmini
- Kreditör Perspektifi: Kredi verenler, kredibilite ve kreditörlerin tatmini
- Yönetim Perspektifi: Çalışanlar ve çalışanların tatmini, organizasyona çok özneli, bilgici, uzlaşmacı ve akılcı katılım
- Yaratma ve Öğretme Perspektifi: Organizasyonun mevut değerlerini geliştirmesi, bilgi, yeni değerler ve katma değer yaratabilme kapasitesi
- Koordinasyon Perspektifi: Amaçlar, araçlar ve aralarındaki uyum
- Metodolojimizdeki her bir aşamanın ve perspektifin amaçları ve bu amaçlardan sapmalar önceden belirlenmiş ölçüm ve değerlendirme kriterleri ile kontrol edilir.