Türkçe     İngilizce

Verimlilik Yönetimi Danışmanlığı

Kısıtlı kaynaklarla idame edilen günümüz ekonomi konjektüründe, verimlilik şirketler için her geçen gün daha çok önem arz etmektedir. Bu sebepten dolayı şirketler, karlılıklarını artırıp finansal sağlıklarını idame edebilmek adına şirket içi verimliliklerini en üst seviyeye çekme ve verimliliği sürdürebilir kılma uğraşı içerisindedirler.

Biz, North Face olarak, şirketinizin tüm değer akışını en güncel bilimsel metotlar kullanarak analiz edip verimlilik açısından şirketinizin gelişmeye açık alanların belirlenerek şirket içi verimliliğinizi artırmanızda sizlere yardımcı olmaktayız.

North Face olarak size sunduğumuz hizmetler:

  • Değer Akışı Analizi: Uluslararası metodolojiler eşliğinde şirketinizin değer yaratmayan –israf olarak adlandırılan faaliyetleri belirlenerek, iyileştirme fırsatlarını raporlamak.
  • Süreç Akış Analizi: Uluslararası metodolojiler eşliğinde şirketin operasyonel süreçlerinin detaylı analiz edilip iyileştirme fırsatlarını raporlamak.
  • Verimlilik analizleri,
    • Mevcut kapasite ve satış koşullarında çeşitli verimlilik değerleri ve bunların analizi,
    • Mevcut kapasite ve satış koşullarında maksimum verimlilik analizi ve maksimum verimlililik noktasındaki birim maliyet, işçi sayısı, direkt işçilik saati ve üretim miktarını veren firma dengesi analizi,
    • Hedeflenen ve gerçekleşen üretim ve kapasite analizleri,
    • Üretim ve işçilik planlaması analizleri,
  • Optimum maliyet analizi,
    • Mevcut kapasite ve satış koşullarında maksimum karı ve maksimum kardaki birim kar ve satış miktarını veren firma dengesi analizi,
    • Mevcut kapasite ve satış koşullarında maksimum ciroyu ve maksimum cirodaki birim satış fiyatı ve satış miktarını veren firma dengesi analizi,
    • Mevcut kapasite ve satış koşullarında minimum maliyeti ve minimum
    • maliyetteki birim maliyet ve satış miktarını veren firma dengesi analizi,
    • Mevcut kapasite ve satış koşullarında maliyetini kurtarması gereken üretim ve satışlarla ilgili 1. başa baş noktası ile zarar etmeye başladığı için üretim ve satışını artırmaması gereken 2. başa baş noktası analizi,

 

Kategori: